پیچر مشکی 600 میلی لیتر

پیچر مشکی تفلون 600 میلی لیتر

از {{model.count}}
انتخاب گارانتی:
گارانتی را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: تفلون
  • ظرفیت: ۶۰۰ میلی‌لیتر
فروشنده فروشنده: افترتست
آماده ارسال ناموجود
445,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پیچر قهوه تفلون در رنگ مشکی با کیفیتی فوق‌العاده کیفیت آرت شما را افزایش می‌دهد و فوم شیر بهتری را ایجاد می‌کند. این پیچر دارای لبه‌ مناسب برای ایجاد آرت‌های حرفه‌ای می‌باشد. ابزاری با کیفیت برای هر باریستا.

محصولات مرتبط

 پیچر قهوه یکی از ابزارهای مهم فرد باریستا می‌باشد که در تهیه قهوه‌ها و نوشیدنی‌هایی که نیاز به گرم کردن شیر با نازل دستگاه اسپرسو دارد به کار می‌رود. این پیچرها، با ظاهری زیبا در مدل‌های مختلف از جنس فلز با روکش‌های متفاوت تولید می‌شوند.

طراحی دقیق پیچر

 پیچر مشکی ۶۰۰ میلی‌لیتر با طراحی دقیق به باریستاها اجازه می‌دهد تا طرح‌های هنری بر روی فنجان لاته آرت را ایجاد کنند. این طراحی دقیق باعث می‌شود تا قهوه‌های شما همچون یک اثر هنری دیده شوند.

مقاوم و باکیفیت:

 پیچر مشکی ساخته شده از مواد باکیفیت و مقاومی است که در برابر حرارت و فشار دائمی در هنگام کار در کافه یا خانه مقاومت خوبی دارد.

مناسب برای کافه‌ها و منزل:

 این پیچر همچنین برای استفاده در خانه نیز مناسب است، به‌طوری که علاوه بر باریستاها، افراد عادی نیز می‌توانند از آن برای آرت زدن روی فنجان لاته استفاده کنند.

جنس
تفلون
ظرفیت
۶۰۰ میلی‌لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...