فانل اسپرسوساز GATER مدل GX 51

فانل مگنتی پورتافیلتر و اسپرسوساز گتر مدل GX سایز 51 خانگی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: فلزی
  • آهنربا: دارد
  • سایز: ۵۱
فروشنده فروشنده: افترتست
آماده ارسال ناموجود
380,000
6%
360,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فانل اسپرسوساز گتر مدل GX سایز ۵۱ مناسب برای پورتافیلترهای خانگی سایز ۵۱ ، این ابزار روی بسکت پورتافیلتر قرار می‌گیرد و در زمانی که می‌خواهید قهوه را از آسیاب وارد پورتافیلتر کنید مانع از هدر رفتن سابه می‌شود و همه‌ی حجم قهوه را وارد بسکت می‌کند. این فانل برای همه پورتافیلترهای سایز ۵۱ مناسب است.

محصولات مرتبط

فانل اسپرسو یک وسیله مهم و کاربردی در دنیای قهوه‌ است که برای اندازه‌گیری و انتقال دقیق قهوه آسیاب شده و هدایت آن به داخل پورتافیلتر اسپرسوساز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله علاوه بر ایجاد دقت در اندازه‌گیری، به توزیع یکنواخت قهوه در پورتافیلتر کمک می‌کند که نتیجه‌ی بهتری در تهیه اسپرسو ایجاد می‌کند. همچنین اگر قصد استفاده از نیدل قهوه را قبل از عصاره‌گیری دارید، این ابزار استفاده از نیدل را هم ساده‌تر می‌کند.


استفاده از فانل اسپرسو به عنوان یکی از روش‌های اصلاح فرآیند استخراج اسپرسو و بهبود کیفیت نهایی اسپرسو به شمار می‌آید. با قرار دادن قهوه آسیاب شده در فانل و سپس یکدست کردن آن توسط نیدل، می‌توانید مطمئن شوید که قهوه به طور یکنواخت در پورتافیلتر توزیع می‌شود، که این موضوع تاثیر مستقیمی بر طعم و عطر اسپرسو دارد. همچنین این ابزار باعث می‌شود همه‌ی حجم سابه آسیاب شده وارد بسکت شود و از هدر رفتن سابه قهوه به طور کامل جلوگیری می‌کند.


از دوزینگ فانل اسپرسو در تهیه قهوه به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی و همچنین در استفاده خانگی برای بهبود کیفیت اسپرسو استفاده می‌شود. انتخاب فانل مناسب و مهارت در استفاده از آن می‌تواند به شما کمک کند تا اسپرسویی با عطر و طعم و کیفیت بی‌نظیر تهیه کنید.

جنس
فلزی
آهنربا
دارد
سایز
۵۱
فرهاد

بسیار کاربردی و مفید,ممنون

429 روز پیش ارسال پاسخ
افترتست

ممنون از شما دوست عزیز

429 روز پیش ارسال پاسخ
سامان کافی

سلام این مدل هم آهنربا داره؟

405 روز پیش ارسال پاسخ
افترتست

سلام وقت بخیر دوست عزیز
بله این مدل هم آهنربا داره
موفق باشید

405 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...