اگر در مشهد زندگی می‌کنید یا قصد سفر به این شهر را داشته باشید، خوب هست در مورد بهترین کافه های مشهد هم اطلاعاتی داشته باشید.

 در این ­مطلب 4 مورد از بهترین‌های مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد. 

کافه زینولانژ

این کافه انواع قهوه را به بهترین روش دم آوری کرده و برای شما سرو می‌کند. بخورد خوب پرسنل یک ویژگی عالی محسوب می‌شود. البته به جز قهوه می‌توانید از صبحانه بسیار خوب این کافه هم لذت ببرید. اگر شما هم عاشق پیتزا و غذاهای ایتالیایی هستید پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکبار این موارد را در این کافه سفارش دهید. اگر به سوشی علاقه دارید باید به شما بگوییم که جای خوبی را انتخاب کرده‌اید. در مجموع کیفیت بسیار خوب این کافه باعث شده تا در لیست بهترین کافه های مشهد قرار بگیرد. از دیگر ویژگی‌هایخ وب این کافه دکور جذاب آن است. اگر با دوستان خود به این کافه رفته‌اید احتمالاً عکس‌های خوبی در گوشی شما ذخیره خواهد شد. این کافه در مشهد، برج کوهسنگی، درب پردیس سنمایی، طبقه ششم واقع شده است.

برای مشاهده منوی این کافه رستوران، اینجا کلیک کنید.

کافه ارسی

اگر به فیلم‌های علاقه دارید و اهل کافه گردی هم هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به کافه ارسی مشهد هم سر بزنید. اولین چیزی که در این کافه توجه شما را جلب می‌کند دکور آن است. ترکیبی از زمان‌های قدیم و سینمای گذشته این کافه را به یکی از نوستالژی‌ترین کافه‌های مشهد تبدیل کرده است. در کنار دکور بسیار جالب، این کافه منوی بسیار جذابی هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً یکبار صبحانه این کافه را را امتحان کنید. یکی از معروف‌ترین گزینه‌های منوی این کافه املت پپرونی آن بوده که فقط دیدن عکس آن کافی است تا شما را گرسنه کند.

 برای اطلاع از جزییات و آدرس این کافه به پیج اینستاگرام آن مراجعه کنید. 

آدرس: مشهد، بین پیروزی 12 و 14، کنار پل هوایی

آدرس پیج ایسنتاگرام کافه ارسی: orsicafe

کافه آبیس

یک کافه مدرن و جذاب را به شما معرفی می‌کنیم که در لیست بهترین کافه های مشهد قرار می‌گیرد. این کافه انواع قهوه را با تازه‌ترین و باکیفیت‌ترین دانه برشته شده برای شما دم‌آوری می‌کند. ابزارهای مدرن و بروز این کافه باعث شده تا کیفیت قهوه آن تا حد زیادی بالا برود. در کنار قهوه خوب هست به پیتزا و همبرگر این کافه هم اشاره‌ای داشته باشیم که میتواند یک شام خوشمزه برای هر فردی باشد. برخورد خوب پرسنل و شیک‌های متنوع و خوشمزه از دیگر ویزگی‌های خوب این کافه است. این کافه 2 شعبه دارد که در هفت تیر و دانشگاه فردوسی مشهد واقع شده است. جزییات بیشتر در مورد این کافه را در پیج اینستاگرام آن مشاهده کنید. 

پیج اینستاگرام کافه آبیس: abies_food

کافه آسمان مشهد

کافه‌ای به رنگ آبی آسمان! دکور و رنگبندی بسیار جذاب این کافه توجه هر فردی را جلب می‌کند. این کافه در مشهد محله کوثر شمالی، میدان پژوهش (کوکا) کوثر شمالی 21 واقع شده است. منوی این کافه شامل انواع قهوه بر پایه اسپرسو و دیگر دم افزارهای قهوه می‌شود. البته نباید به راحتی از منوی بار سرد این کافه عبور کنیم. منوی سرد این کافه شمال آیتم های مختلف و جذابی است از آن لذت خواهید برد. از دیگر ویژگی‌های خوب این کافه جمع و جور دکور جذاب و املت‌های خوشمزه آن است. جززیات بیشتر در مورد این کافه را در پیج اینستاگرام آن اشاره کنید.

پیج اینستاگرام: skycafe_takeaway

سخن آخر

در این مطلب تعدادی از بهترین کافه های مشهد را به شما معرفی کردیم. در نهایت، مشهد با کلی کافه جذاب و دوست‌داشتنی، برای هر کسی یه تجربه خاص و به‌یادماندنی داره. از کافه‌های دنج و خلوت گرفته تا جاهای مدرن و شلوغ، در هر گوشه‌ای از این شهر می‌توانید یک کافه پیدا کنید که با عطر و طعم‌های خاص لحظات خوشی را برایتان رقم خواهد زد. اگر شما هم کافه‌ خاصی را مدنظر دارید خوب است در اینجا به آن اشاره کنید.