اسپرسوساز نوا ۱۴۹ یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اسپرسوساز در بازار است که توانسته توجه تعداد زیادی از علاقه‌مندان به قهوه را به خود جلب کند. در این مطلب به نقد و بررسی اسپرسوساز نوا ۱۴۹ می‌پردازیم و معایب این دستگاه را نیز بررسی می‌کنیم.

اسپرسوساز نوا ۱۴۹

نقاط قوت اسپرسوساز نوا ۱۴۹

  • داشتن پمپ قدرتمند
  • جنس بدنه بسیار خوب
  • طراحی زیبا
  • استفاده آسان

اسپرسوساز نوا ۱۴۹ دارای پمپ با فشار حدود ۹ تا ۱۵ بار است که به تهیه یک اسپرسوی حرفه‌ای با کرمای غلیظ و خوش‌طعم کمک می‌کند. البته برای داشتن یک اسپرسوی ایده‌آل حدود ۹ بار فشار کافی است. این دستگاه با قدرت ۱۲۵۰ وات، قابلیت تهیه انواع قهوه بر پایه اسپرسو،  مانند: نوشیدنی اسپرسو، کاپوچینو و لاته و … را دارد.

طراحی اسپرسوساز نوا ۱۴۹

طراحی زیبا و کم‌حجم این دستگاه باعث می‌شود که به راحتی در هر آشپزخانه‌ای جا بگیرد. بدنه استیل ضد زنگ آن نیز به دوام و ماندگاری دستگاه کمک می‌کند.

استفاده آسان نوا ۱۴۹ 

این اسپرسوساز خانگی دکمه‌های ساده‌ای دارد که استفاده از آن را بسیار راحت کرده و استفاده از آن را برای افراد مبتدی نیز آسان می‌کند. دارا بودن سیستم خاموشی خودکار یکی دیگر از مزایای این دستگاه است.

معایب اسپرسوساز نوا ۱۴۹

مخزن آب نوا ۱۴۹

یکی از معایب اسپرسوساز نوا ۱۴۹، مخزن آب کوچک آن است که ظرفیت محدودی دارد و برای تهیه تعداد زیادی قهوه نیاز به پر کردن مکرر دارد. البته این میزان در صورتی که بصورت ماکسیمم پر شده باشد، تا چند روز برای شما کافی است.

صدای اسپرسوساز نوا ۱۴۹

 برخی از افرادی که این اسپرسوساز را خریداری کرده‌اند می گویند: این دستگاه در حین کار کردن صدای نسبتاً بلندی تولید می‌کند که ممکن است برای برخی از افراد آزار دهنده باشد. البته دقت داشته باشید که اکثر دستگاه‌های خانگی با توجه به نوع پمپی که در ساخت آن‌ها استفاده شده است، صدای نسبتا بالایی خواهند داشت.

عدم کنترل دمای آب

یکی دیگر از معایب اسپرسوساز نوا ۱۴۹، عدم وجود کنترل دقیق دمای آب بوده که ممکن است بر کیفیت نهایی قهوه تأثیر گذار باشد. این ویژگی برای افرادی که به دنبال تهیه قهوه با دمای دقیق هستند، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

نتیجه‌گیری

اسپرسوساز نوا ۱۴۹ با تمامی مزایا و معایبش، همچنان یکی از گزینه‌های محبوب برای علاقه‌مندان به قهوه خانگی است. اگر به دنبال دستگاهی با قیمت مناسب و عملکرد خوب هستید، نوا ۱۴۹ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. با این حال، اگر به جزئیاتی مانند صدای کم و کنترل دقیق دما اهمیت می‌دهید، ممکن است بخواهید گزینه‌های دیگر را نیز بررسی کنید.

در نهایت، این نقد و بررسی اسپرسوساز نوا ۱۴۹ با اشاره به معایب و مزایای ذکر شده اسپرسوساز نوا به شما کمک می‌کند تا تصمیم بهتری برای خرید بگیرید.

اگر شما از این دستگاه اسپرسوساز استفاده می ‌کنید از تجربیات خود برای ما بگویید.