قهوه‌ساز سرامیکی V60 با طراحی منحصربه‌فرد و خصوصیات جالب خود، تأثیر قابل‌توجهی در کیفیت استخراج قهوه دارد.
 در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تاثیر جنس سرامیکی دم‌افزار در کیفیت عصاره‌گیری قهوه



نگهداری حرارت


قهوه‌ساز سرامیکی V60


 سرامیک، به عنوان ماده‌ای برتر برای نگهداری حرارت، در فرآیند تهیه قهوه مهم است. قهوه‌ساز سرامیکی V60 با نگهداری حرارت در طول دم‌آوری، دمای ثابت را حفظ می‌کند، که در نتیجه باعث استخراج متوازن و بهتر قهوه خواهد شد.



استخراج یکنواخت


قهوه‌ساز سرامیکی V60

شکل مخروطی قهوه‌ساز V60 باعث استخراج یکنواخت قهوه می‌شود. آب داغ با ریختن بر روی سابه قهوه از طریق حاشیه‌ها به صورت یکنواخت جریان خواهد داشت و این باعث می‌شود کلیه حجم قهوه به‌طور یکنواخت اشباع شوند و در نتیجه‌ قهوه‌ای خاص با طعمی متفاوت دم‌آوری شود.

نرخ جریان بهینه در دم‌آوری


قهوه‌ساز سرامیکی V60

 سوراخ بزرگ در انتهای قهوه‌ساز V60 امکان کنترل بهتر نرخ جریان آب را به‌ فرد می‌دهد. این ویژگی این امکان را می‌دهد تا میزان ریختن آب را تنظیم کند و زمان و میزان استخراج را تحت کنترل داشته باشد.

تقویت عطر و طعم قهوه


 ماده‌ی سرامیک هیچ عطر یا طعم نامطلوبی به قهوه اضافه نمی‌کند. بنابراین، طعم و عطر طبیعی دانه‌های قهوه به‌خوبی در فنجان نهایی احساس می‌شود. در پایان باعث ایجاد طعمی خالص در فنجان قهوه خواهد شد.

تهیه قهوه‌ای با دم‌آوری قابل تنظیم

قهوه‌ساز سرامیکی V60 امکان تنظیم پارامترهای مختلف تهیه قهوه را فراهم می‌کند، یعنی شما با توجه به سلیقه خود و نوع دانه این پارامتر‌ها را تغییر می‌دهید. مانند اندازه سابه، دمای آب و تکنیک ریختن آب. این امکان به‌علاقه‌مندان به قهوه امکان می‌دهد فرآیند تهیه قهوه را بر اساس ویژگی‌های خاص دانه‌های قهوه‌شان تنظیم کردهو کیفیت نهایی را افزایش دهند.



پایدار و مقاوم

 سرامیک ماده‌ای مقاوم است که باعث می‌شود قهوه‌ساز V60 مقاومت بالایی داشته باشد در مقابل استفاده مداوم برای مدت طولانی کیفیت اولیه محصول حفظ شود. همچنین، انتخاب ماده‌ای مانند سرامیک به دلیل قابلیت استفاده‌ی مجدد و کاهش نیاز به فیلترهای یکبار مصرف، باعث حفاظت از محیط زیست هم خواهد شد.